شیشه دو میل

این روز ها صنعت شیشه در ایران بسیار پر رونق و پر فروش شده است مجموعه قاب سازی گلستان عظیمی نیز در این بین تمام تلاش خود را برای تولید محصولاتی همچون شیشه دو میل می کند. یک مزیت خوبی که این رقابت دارد بالا رفتن کیفیت تولید و پایین آمدن قیمت محصولات است که به مراتب برای مشتریان خوب است.

خصوصیات شیشه دو میل

این محصول از نوع ساده دارای شفافیت فوق العاده ای است و در رنگ های مختلفی تولید می شود. این مدل شیشه به نام مدل دکوراتیو نیز شناخته می شود. همانند دیگر شیشه ها از مواد ترکیبی همچون سیلیس، سنگ آهک، کربنات دو سو و … تولید می شود. با توجه به واضح و شفاف بودن و خوب عبور دادن نور، شیشه 2 میل توانسته است جایگاه ویژه ای در انواع دکوراسیون و معماری روز دنیا و همچنین منازل مسکونی، اداری، تجاری و… به خود اختصاص بدهد. برای خرید هر یک از محصولات تنها کافیست وارد فروشگاه مجازی ما شوید و بر روی دکمه خرید محصول ضربه بزنید و آدرس دقیق خود را وارد کنید. یکی دیگر از محصولات ما ورق مقوا می باشد.

قیمت شیشه دو میل

به نظر شما چرا 2 میل از شیشه 4 میل گرانتر است؟ یکی از دلایل این موضوع این است
که هنگام تولید شیشه ساده 2 میل و برش آن خطرات زیادی به دنبال دارد و احتمال شکستگی و آسیب
دیدگی آن بالا است. اگر لیست قیمت این محصول را داشته باشید
متوجه می شوید که همه ی کارخانه‌ ها برای ارائه کردن این شیشه قیمت بالایی
در نظر می ‌گیرند. یکی دیگر دلایل بالا بودن قیمت این محصول برش آن است
که بسیار حساس و شکننده می باشد و نیاز به ظرافت خاصی دارد. مجموعه ما محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را برای شما در نظر گرفته است و قیمت تمام محصولات را مقرون بصرفه قرار داده است.

برخی محصولات ما